Thursday, 5 September 2013

Borak borak kosong :)

Assalamualaikum .. :)

Hai uuuooolllsss sume .. Buat apa tu ? Sihat ke ? Haiiisshh .. Lame da ta bukak blog nii .. Rasa macam malas na update blog .. Actually malas na bukak lappy .. Memang da biasa on9 kat fon je kan .. Gini laa gayenyee ..

Alang-2 da bukak blog nii tukar laa lagu sekali.. Best tak lagu nii ? Best kan .. Lagu dia macam sedih .. Sebenarnya lagu nii ost citer ijab dan qabul .. Sape tengok angkat tangan . Hee .. Best giler kan citer tu .. Ida teresak esak nangis .. Nampak tak feeling habis . Hehe..

Sebenarnyee ida tengah menghitung hari nii .. Da ta lame da ida na abes semester 5 nii .. Macam berat jee na tinggalkan alam belajar nii .. Awal tahun depan da start praktikal .. Pra pekerjaan .. Kalau ada rezeki InsyaAllah sambung Ijazah ..

Tapi tapi ta tahu lagi lah kan .. Tengok lah macam mane nanti .. Tapi kalau sambung belajar ta dapat na kumpul duit untuk kahwin nanti .. Lambat lah kalau na kumpul pon .. Ceyh ! Gatai noo nok menikoh .. Kalau bole laa na menikah dalam umur 25 or 26 .. Tamau lambat2 . InsyaAllah :)

Itu semua perancangan .. Tapi segalanya Allah yang tentukan .. Tapi kita boleh berusaha kan .. Ida berharap Muhammad Hezrin bin Tahir lah tuan empunya tulang rusuk ida .. Amin amin ya Rabbal alaminn .. I love him so much !! :) My Cinta Hati ...

No comments: