Friday 26 April 2013

Awak Cinta Hati Saya Untuk Selamanya ♥

Hurmm .. Hari ney ida dapat tao sesuatu yang baru .. Seriously ! Ida betol-2 ta sangka ida dapat baca luahan hatinya .. Memang ade sedikit funny .. Tapi dalam sedar tak sedar ia da buat air mata ida menitis .. Bukan sedih or terluka .. Tapi ida terharu sangat dengan luahan hatinya ..

Seriously ! Ida rase sangat-2 bertuah memiliki hatinya .. Dia seorang yang sangat baik dan sangat menyayangi .. Bila melihat senyum ketawa dia , itu yang membuatkan ida bahagia sangat .. Dia dah mencorakkan warna pelangi dalam hidup ida .. Dia telah mewarnai hari-2 ida dengan warna yang ceria tu . Ida sangat bahagia bila bersama dengan dia ..

Dia yang ida kenal selama ney sangat susah untuk mengalirkan air mata untuk orang lain kecuali ibu bapa nya .. Bila berkaitan ibu bapa , air mata dia sangat mudah untuk mengalir .. Sb ida tahu betapa dia sangat menyayangi parents dia .. Air matanya yang sangat mahal yang hanya untuk ibu bapanya saja , sudah pun jatuh untuk ida .. Dari situ hati ida da tersentuh dengan keikhlasan hati dia menyayangi diri ida .. 

Dan kini ida sedar bile air matanya da mampu jatuh untuk ida .. Dari situ ida betol-2 percaya yang die betol-2 ikhlas menyayangi dan menerima diri ida seadanya .. Orang kata bila kita na tahu orang tu ikhlas dengan kita ke tak , tengok cara dia layan kita cam mane .. 

Seseorang lelaki yang hargai dan menyayangi kekasihnya seperti ibu dia , itulah lelaki yang menjadi impian semua wanita .. Bila dah jumpa seseorang seperti ini , hargai lah dirinya .. Kerana bukan mudah untuk mencari lelaki lain seperti dia .. 

Pape pun dia sangat bermakna buat ida .. Ida akan cuba sedaya upaya ida untuk membuat dia happy n bahagia bersama ida .. Ida akan cuba untuk kekal kan senyuman yang terukir di hati dan bibirnya .. Ida akan cuba menjadi yang terbaik untuk dirinya .. Ida akan cuba sedaya upaya ida ..

For him : Sayang , terima kasih untuk kasih sayang yang awak da berikan pada saya .. Terima kasih untuk kebahagiaan yang telah tercipta semenjak kita bersama .. Terima kasih untuk segalanya sayang .. Saya sayang awak sangat-2 . Saya sayang awak sampai bila-2 .. Capital MH  

1 comment:

Unknown said...

hye yunk love your bloggie ! follow me ok =)