Tuesday 6 December 2011

Ape yg aQ inginkan ^_^

Assalamualaikum.. ^_^


aiy sume..ary ney na ctew ag.. bkn ctew ape jd ary ney.. ary ney d0k uma jew.. xg ane2 p0wn.. s0, xde ctew laa.. ary ney na ctew sal keinginan.. k0wg sume msty na ta0 kn ape yg aku nak.. sbnrnye bnde yg first aku nak adalah DSLR.. k0wg ta0 DSLR t0o ape ? msty laa ta0 kn.. camera digital l0lz.. aku xksah can0n 0r nik0n.. janji dpt DSLR.. mcm ney.. hehee.. tp xde laa sebijik cm ney.. tggu g survey dulu laa..








tp yg ney xbrape na mampu ag.. tunggu ta0n depan l0lz yup.. hehee.. slaen dr ney, ad ag yg aku inginkan.. na ta0 ape ?? cube teka.. tuttttt... mase abez.. hehex.. sbnrnye aku na beli ph0ne baru.. insya'allah, aku naek sem nti aku na beli.. skunk ney ngh survey2 dlu.. k0wg msty na ta0 kn ph0ne ape yg aku na beli.. jeng jeng jeng..






ta0 x f0n ape ney ?? msty ta0 kn.. blackberry tourch.. wahhh... beznye law dpt.. berangan kejap... hehex.. amb0oiiii.. ase cm kaya cgt laa plak na beli blackberry t0urch ney.. hahax.. xkan laa na beli yg ney.. law nak beli p0wn tggu ta0 dpan jugak laa.. emg aku na beli f0n blackberry un.. tp yg bsew2 jew.. cm ney jew..





0key x ?? cm ney un 0key laa.. janji dpt pkai blackberry.. xsabarnye ase na pkai.. hehex.. sabar ida.. xlame ag kau akn merase jugak.. kite tnggu dan lihat aje k.. 0key laa.. aku na berangan jap ngah pkai blackberry.. hehee.. nti kite brcerita ag k..

papai.. ^_^

No comments: